IT'S FRIDAY, I FEEL BAD...

Snart har jag sett hela Pirates 2 (den går på TV) för typ 3e gången. Men jag ska inte klaga, jag valde det själv och jag älskar filmerna! Förövrigt har jag lite kramp i magen, lite allmänt deppig och vet inte riktigt varför. DET stör mig. Jag brukar alltid veta varför jag mår som jag mår eller varför jag tänker på ett speciellt sätt. Nu har jag ingen förklaring. Ska bli skönt att åka iväg från Lund lite. Känns rätt skönt att göra det emellanåt!

Filmen är slut om 30 minuter så det lär inte vara någon mer reklampause, skönt! Ska försöka lägga mig och sova nästan direkt efteråt, ska upp tio imorgon och vill inte vara trött!

Vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0