JAG ÄLSKAR MIN KALENDER!


Glömde berätta om det värsta!! Haha, så jävla klantig jag är ibland!
Hade ju varit på stan med Sanna innan idag. Köpte en present till mamma och lunchade på Grafitti. Anyways, gick till Olivia direkt efter. På väg hem därifrån nu på kvällen kommer jag på att jag inte bara glömt mina brillor utan även presenten till mamma! Herregud, så jävla irriterande! Och såklart måste jag dit imorgon (no offence, Olivia!) och hämta grejerna eftersom mamma fyller år på onsdag, men då ska jag handla mat, laga mat och helst hinna inom banken.
Imorgon slutar jag inte förrens fyra, så det kommer också bli drygt att hinna med allt. Har även lovat att skypa med min syster. Jävligt många bollar i luften nu! Tur att jag har min älskade kalender där jag skriver upp ALLT. Alltså, verkligen allt!


Såhär glad blir jag varje gång jag tar upp och tittar efter något i min kalender!


Dagen imorgon: En tjejkompis i klassen fyller 18. Sen gäller det att skicka iväg alla studentinbjudningar, köpa något mer till mamma, få tillbaka lunchpengar som skolan är skyldiga oss efter praktiken. Jag ska även hämta grejer hos Olivia och Skypa med min syster. Inte van att ha många små grejer inbokade...


Haha hittade en sjukt rolig text i en tidning för lääängesen som jag var tvungen att ha på baksidan av min kalender! "Väldigt ofta när jag dricker mycket vin börjar jag ringa upp människor jag inte pratat med på flera år och som jag kanske har något ouppklarat med". Haha kolla mig därbak!



Nej, nu ska jag skriva adress på dom sista inbjudningar och sen gå och lägga mig! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0