KUNDKVÄLL.

Igår begav sig jag och Olivia till Carlings där jag hade praktik lite tidigare i vår. Det var kundkväll, så det var livemusik, vodka+redbull, myyycket folk, rea & andra härliga erbjudanden!
Men efter ett tag stack jag och Olivia till Spisen och drack lite cider/öl. Träffad enågra killpolare och vid tolv stack vi till Herkules. Lagom trevligt, jag var mest trött haha! Sen var det inte så jättemycket folk där nere så det kändes nästan lite tomt..

Nu är jag i alla fall uppe & vaken! Ska träffa Robin i stan vid 10, ska fotografera lite inteför ett skolarbete. Låter säkert mer intressant än vad det är eftersom vi ska skriva om stenar (!). Vems jävlia idé vad det liksom??! Och som om inte det räcker heter arbetet Stenar Rocks. Och jag skäms. Fan fan fan, så jävla nördigt. HAHAHA.

Nej, ska börja klä på mig och försöka se fräsch och pigg ut! =) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0