LITTLE WORDS.

Nu är byggarbetarna hos mig. Eller ja, dem är mest i dörröppning. Undrar hur lång tid det tar? 1h? Eller vad tror ni?

Ska möta upp Isabell  vid halv två tror jag. Kolla in Måns och Robin's lägenhet som ligger typ 2 min från min, haha! Sen ska jag en snabbis på stan och köpa present till Marianne och Sandra - tjejerna som har festen ikväll. Sen hem till pappa, platta håret, epilera benen, sminka mig och byta om. Ska ta tåget från Lund redan fem, eftersom middagen börjar sex. Jag och Anna blir hämtade av Thure så vi får skjuts ut till lokalen där vi ska vara, skönt!

Äggstocken mår bättre. Har även klätt på mig och sminkat mig så jag känner mig redo för det mesta. Trist att det regnar, vill bara att det ska bli vår. Riktig vår i Lund är fan det bästa som finns.

Nej, ska titta på TV nu, hihi. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0