PLUTT.

Nybadad & nytvättat hår. I feel gooood!

Sitter och funderar på om jag ska sova hos Olivia eller inte. Eller för att tala klarspråk så tofflar jag. Olivia är hos en kompis med några och de kanske ska se film. Om de inte ska göra det smsar hon mig och då kommer jag dirr. Booty call, skulle vi också kunna kalla det för.

Nej, anyways. Sitter i min soffa, som vanligt när jag skriver skit som ni läser och läser. Präntar in i era hjärnor i hopp om att ni ska veta bättre, lära er nått. På höjden kanske, bara kanske, läser ni och förstår att jag hatar SD, gillar att skriva saker som inte berör mig det minsta och annat skit. Ändå läser ni.

I don't blame you. Mina favoritbloggar är de som också bara skriver och skriver. Som om det är så man blir känd. (Som om alla ville det..)

Men nej, för att återgå till det jag sa innan.... Booty call. Hur funkar det? Är det samma sak som KK? Eller? Vad är skillnaden? Eller, för att vara positiv, vilka är likheterna? I don't get it...

Förövrigt haglade det idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0