SEX, DRUGS & THE COMPLICATIONS.

Igår var sjukaste kvällen på länge.
Kanske för jag inte varit ute på jävligt länge.
Men det var sjukt. Nytt folk, nya saker att prata om.
Lättare än innan, svårare än jag trodde.

Kvällen började i Staffanstorp på tjejmiddag. Drog med
Elin och hennes syrra Maria till Myntha i Lund.
Blev full.
Träffade massa old friends. Hade jävligt skoj.
Träffade snygga människor, människor som ljög,
människor som bara ville ligga och människor som var glada.
Jag var väll en blandning.
Kvällen slutade på Malmö Nation med en random efterfest.
Kom hem halv sju. Pappa var på väg till jobbet.

Problem med att sova pga tankar, alkohol och annat.
Jag kommer vara död ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0