TEN YEARS GONE.

Vad hände med tiden när vi sket i allt? Brydde oss inte om vad folk sa, tänkte och tyckte. Sket i om det var minusgrader ute, vi hade ändå på oss linnen och korta kjolar. Satt ute året om och drack ren vodka. Första gången man köpte en vodka av en langare för 75 spänn och drack upp den samma kväll. Vaknade mitt i natten och spydde ner sig själv och toaletten. Nästa dag var det samma sak. Och det var inte tragiskt, det var befriande. Då. Nu är det berfriande att supa lagligt & kunna göra typ vad man vill.

Och vad hände med allt vi sa? Bästa vänner - föalltid. Jag älskar dig - föralltid. Men föralltid är inte bara i ett år eller två. Föralltid är tills man dör. Men det bröt vi. Allihopa, bröt det faktiskt. Jag ångrar inte den tiden, har bara velat ha på mig en jacka i alla fall så jag slapp alla jävla förkylningar. Och så kunde man ju faktiskt ha blandat ut vodkan med någon söt läsk så jag hade kunnat dricka drinkar baserade på vodka idag. Men så långt kom jag aldrig i mina tankar.

Tur att man har lärt sig.
Tur att man blev klokare med åren.
Tur att man aldrig mer kommer tvinga i sig vodka.
Tur att man kan göra som man vill.
Tur att man växte upp.


Think as it was, then again it will be
And though the course may change sometimes
Rivers always reach the sea
Blind stars of fortune

Didn't have to grow
But as the eagle leaves the nest
It got so far to go

Changes fill my time
Baby, that's alright with me

In the midst I think of you
And how it used to be

Did you ever really need somebody
And really need them bad
Did you ever really want somebody
The best love you ever had
Do you ever remember me, baby
Did it feel so good

'Cause it was just the first time
And you knew you would
Through the eyes and I sparkle
Senses growing keen

Taste your love along the way
See your feathers preen
Kind of makes makes me feel sometimes
Didn't have to grow


We are eagles of one nest
The nest is in our soul

Vixen in my dreams, with great surprise to me
Never thought I'd see your face the way it used to be
Oh darlin', oh darlin'

I'm never gonna leave you
Ten years gone, holdin' on, ten years gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0