GAMMALT UTKAST:

Idag kom jag underfull med att jag bryr mig. Jag bryr mig så jävla mycket.
Om allt och om ingenting.
Jag bryr mig hur folk ser ut, vad dem säger och vad dem gör.
Jag bryr mig om vad alla håller på mig, både det bra och det dåliga.
Jag bryr mig om andras uppfattning.
Jag har börjat bry mig om saker jag förr aldrig tänkt på.
Jag vill inte att folk ska tycka illa om mig, men jag är hellre hatat än okänd.
Jag vill att folk ska se upp till mig och säga bra saker om mig.
Jag vill inte alltid ha svindyra kläder och mängder av smink.
Jag är inte fåfäng, men jag bryr mig.
Jag vill känna mig snygg, vara fräch och allt det.
Men jag behöver inte smink för det.
Jag behöver egentligen bara finna mig i verkligeheten och omfamna den.
För jag bryr mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0