WHY DOES MY HEART FEEL SO BAD?

- Moby.
NU ÄR DET HEEELG! I alla fall för mig. Är ju ledig på fredagar - så jääävla skönt! Veckorna blir så korta och allt går snabbt. Både och och dåligt, kanske. Men just nu är det skönt!

Satt på sista lektionen och planerade lekar tills imorgon med Marianne. Hon ska ha middag och sen fest med en tjejkompis, både har precis fyllt 18. Småbarn, hihi. Kommer bli crazy lekar och sjuka grejer vi ska göra! Men roligt och påhittigt i alla fall! Kommer såklart lägga upp bilder, men det blir nog inte förrens tidigast på söndag!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Mamma ska iväg och träffa släkten, så jag ska sätta mig själv på balkongen och röka och ringa upp vänner jag inte pratat med på länge. Trist att det lätt blir så. Men men, ska även ta en bild i min studentmössa som jag & en tjejkompis ska ha till vårt projektarbete i skolan. Kan visa bilden senare!

Skriver lite senare, kika in då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0