YOU MADE PLAN FOR US.

När är det okej att ge upp lite av sig själv för att man älskar någon? Eller handlar det bara om att kompromissa?

Jag har alltid sagt att jag ska sätta mig själv i första hand. Alltid. Tänka på vad jag vill, vad jag vill uppnå, osv. Men det kan ju faktiskt hända (ta i trä) att man blir kär. Vad gör man då? Ska man ge upp sina framtidsplaner? Eller ska man göra allt för den människan?

Och inte för att var sån, men jag tror inte jag hade velat ge upp allt för någon. Och därmed hade jag inte heller velat att någon gav upp allt för mig.

Men hur vet man när det är läge att kompromissa? När måste man kompromissa? Jag tror att vi hade haft så jävla många fler smart-ass människor om folk inte gav upp så jävla mycket för kärleken... Men det är ju bara vad jag tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0