I'M SCARED YOU'LL FORGET ABOUT ME.

Försökte måla idag igen. Det gick skit. Verkligen skit. Kastade massa papper, massa skisser. Vet inte om jag inte kan längre eller om jag har sämre tålamod än innan. Gick inte så bra att skriva ut CVn heller. Tänker nämligen ta tag i det här med att söka jobb nu! Trött på att inte har pengar, att låta dagar, helger och veckor flyta ihop. Vill ha ett slags schema att följa. Sover bättre då, mår bättre.

Lyssnar mest på John Mayer ikväll. Orkar inte mer än så.
Hade behövt sällskap, that's all. Men det är okej att vara ensam.
Går väl och lägger mig om ett tag och läser en kass bok så jag somnar snabbare.
Blir väl ut och springa imorgon och testa att skriva ut mitt CV igen.
Söka jobb. Sen inga planer. Som vanligt. Dör lite innombords för att det blev såhär-
för att jag gjorde såhär.

Saknar att måla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0