LOVE THE WAY IT HURTS.

Okej. Har varit hemma hos mamma i typ en vecka med Marcus nu. Var ju ensam där vilket var jävligt skönt actually! Anyways, packade ihop grejer och plockade undan och stack sen tillbaka till pappa. Marcus åkte hem :(. Så helgen ska spenderas åt mig själv. Ska skriva ut mitt CV och lämna in på lite olika ställen. Ska även ut och springa imorgon (gjorde lite situps och armhävningar idag). Tvättade håret med Bobby's schampoo och en efterlängtad hårinpackning. Vill inte låta som Blondinbella och typ ba: "Håret är det absolut viktigaste för mig! Jag kan inte tvätta det själv, så går till Bobbys salong heeeela tiden!" Men det VAR jävligt skönt med inpackning. Och jag tycker om Blondinbella, hon är bara för mycket ibland.
Jaja, whatever. Ska lägga ut bilder på Facebook om ett tag tror jag. Skulle egentligen till Malmö med Olivia men så blev det inte, utan vi åkte en bit utanför Lund och bara fotade for fun.
Har fått min mens. Ja, jag är inte 13 och får min första mens så det är ju ingen jättebig new. Men jag hatar mens. Verkligen hatar. Tycker det suger hårt att ha mens och förstår inte innebörden av att ha den i typ en vecka. VARJE MÅNAD! Då har man 3 veckor utan mens. Men sen gör det ont typ tre dagar innan mensen och tre dagar efter. + under tiden man har mens. Så då blir det ca 2 veckor i månaden = hälften av mitt liv. VARJE MÅNAD. Den jävlen som kom på mens kan ju hänga sig eller något.
Ja, jag är irriterad för jag har mens och 0 planer i helgen. Borde kanske vara ganska skönt kan man ju tro. Men nej. Det är det fan inte. Har typ inget att se framemot? Förutom måndag för då får jag träffa Marcus♥ och på tisdag ska jag träffa Elin och Marianne. Och nån annan dag ska jag träffa Lowe och sen Johanna också. Så ja, livet är helt okej ändå när jag tänker efter. Och jag tycker om att vara själv. Ibland. Ganska sällan och inte under en lång tid. Men, men. That's life.
Ska sluta vara en jobbig och gnällig mensbrud och leta efter mat i kylen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0