NEED TO GROW OLDER WITH A GIRL LIKE YOU.

Somnar du snabbt, blir det morgon snabbt.

Visst och fine, jag längtar till morgonen när jag är ensam. Hatar att vara ensam på kvällar/nätter. Har svårare att somna och sover inte lika bra. Har börjat läsa en bok nu, om en tjej som är 16 år och har leukemi och kommer dö. Bra bok att läsa för att somna liksom. Helt ledsen och bölar som fan. Har liksom läst 40 sidor. Gråtit igenom mer än hälften kan jag ju säga. Och fastän jag somnar nu kommer jag vara helt svullen i ansiktet för jag gråter mig till sömns. Ja, jag är sjukt känslig när det gäller böcker och filmer. Gråter lätt, vare sig det är sogligt eller lyckligt. Gråter när folk får barn eller gifter sig. För det är så jävla fint. Samtidigt vet jag inte själv om jag vill ha det så i mitt liv. Nej men så är jag i alla fall här nu. Och så saknar jag Marcus:( Hatar att sakna människor när jag är ledsen. Är det bara en vanlig dag och jag börjar sakna någon känns inte det på samma sätt. Blir lätt självdestruktiv när jag är ledsen och ensam och det är natt. Inte för jag har några speciella planer jag ser framemot imorgon, men hellre själv på dagen än på kvällen. Helt klart.

Kommer inte kunna somna på ett tag nu ändå känns det som så kan lika bra fortsätta läsa i boken och böla. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0