THE WAKING UP IS THE HARDEST PART.

Jag anpassar mig lätt.
Jag är en anpassad människa.
Jag kan bestämma en sak lätt, men ombestämma det lika lätt.
Som nu.
Att sova med någon tycker jag är det bästa som finns.
Vare sig det är en vän eller pojk/flickvän.
Men så sover man med varandra länge.
Sen slutar man .
Och så är man själv på kvällar och nätter.
Känner sig ensam och tycker mest synd om sig själv.

Har fått någon form av magkatarr vilket suger.
Får inte göra ett piss, "undermedveten stress", som fint folk säger.
Vila, dricka yoghurt, inte röka, inte dricka, uppsöka läkare om det blir värre.
"Ändra livvsstil" stod det med stora bokstäver på en hemsida.
Och ja.
Wake-up call.
Men kommer det dröja innan jag märker någon förändring?
Sjukt störigt.
Blir väl 58 timmar på akuten eller något imorgon om det inte är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0