THINGS THAT MAKES ME SMILE & REMEMBER.

Tittar ofta på bilder. Fula, fina, nya eller gamla. Det spelar ingen roll.
Bilder som får mig att minnas, att le. Saker som hänt som är viktiga för mig.
Hade varit sjukt kul med ett bildkollage av mitt liv hitentills.
Men vem fan orkar? Över 1000 bilder på Facebook att gå igenom.
+ vänners bilder.
+ sånt som är på datorn.
Shit.

Men fan vad fint det hade blivit.

Studenten Marianne, jag och Elin


Studenten Marcus och jag


Mysiga sommarresor


Mysiga middagar ute på balkongen


Fester


Stugan Lovisa, jag och Hugo


Sommar i Bjärred Marcus


Klassgrejer Elin, jag  och Johanna


Balen jag


Tjejgrejer Emelie, Emily, jag, Marianne och Elin


Balen jag och Anna höll tal


Resor med klassen jag och Thure


Bästisar Lowe, jag, Hampus


Fina tjejer jag, Martina och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0