WORDS.

Sitter i skrivande stund och funderar på livet. Meningen med livet låter alldeles för djupt, så jag säger bara livet.

Om 26 dagar flyttar Lowe till London.
Om 69 flyttar Olivia till Indien.
Själv är jag arbetslös!
(Eller arbetssökande som man ska säga, det låter finare har jag hört).

Marcus är i Köpenhman och söker jobb. Jag mailade First Hotel i Lund. Fastän jag inte tycker om Lund och vill bo i Malmö.

Skriver ett hejdå-tal till Olivia. Komiskt och tragiskt, men känns rätt bra ändå. Glad för hennes skull och glad för Lowes skull. Glad för min skull att jag överlever ganska bra ändå, utan jobb. Sasmhället stannar inte upp för min skull, varför skulle jag då göra det för samhället?

Om 26 dagar är det val. Säg vad ni vill om politik, men det är förjävla jämt i år.

Ska återgå till talet, vet att det är lång tid kvar men har lite idéer jag måste skriva ner! Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0