YOU LEFT, I DIED.

Känner mig som en sorglig människa.
Har inget liv för tillfället. Har inget att göra.
Första gången på länge har alla planer.
Ja, utom jag då.

Sitter fast och kommer inte loss.
Som om jag blivit beroende av att ha folk runt omkring mig.
Hela tiden. Annars skakar jag och vet inte vad jag ska göra.
Helt seriöst, vad fan ska jag göra?!

♦ Det är inget kul på tv idag (förutom CSI Miami klockan åtta. Men efter det liksom?!)
♦ De enda filmerna jag har hemma är för läskiga för att jag ska våga se dom själv.
♦ Orkar inte ens gå till Konsum (ca 50 meter) och köpa läsk.
♦ Har en klump i magen och vet inte hur jag ska bli av med den.

Skiter i detta nu. Ska röka och ringa runt alla jag känner.
Klarar fan inte av att vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0