SAVE MY SOUL.

So, this is it.

Har funderat ganska mycket på sistonde. Eller jävligt mycket, för att vara uppriktig.
Fast vad spelar det för roll? Ingen kommer att minnas om 1000 år.
Grejen är ju den, att dagarna bara flyter förbi. Vissa är bättre än andra.
Vissa kommer man komma ihåg och andra glömmer man så fort man  somnar.
Det har till och med gått så långt nu att jag funderar på att plugga. ------------
Det är inte så stor chans att det blir något av det, men ändå!
Jag, trött på skolan sen åttan. Plugga? Nej.
Så har det alltid varit. Inget plugg efter gymnasiet. Jobb, lägenhet osv...
Den planen gick ju sådär!
Mamma tyckte jag skulle till Barcelona. Bara för att inte vara hemma.
Lämna allt bakom mig.
Ibland önskar jag faktiskt att jag vore en sån person.
Målinriktad. Ambitiös. Se sig själv som nummer 1.
Göra allt för sin egen skull.
Jag har svårt för det. På både gott och ont, I guess.
Men jag kan fan inte låta bli att tänka på hur annorlunda mitt liv hade sett ut
om jag tex flyttat till Barcelona efter gymnasiet. Hade jag fortfarande varit där?
Nej, jag är inte bitter och jag ältar inte det. I have no regrets. Men jag tänker på det.
Ibland.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0