DÅLIG DAG - DÅLIGA TANKAR.

Har inget positivt att skriva. Måste bara berätta om den dåliga dagen jag haft. Grejen är den, att den blev extra dålig eftersom den började bra. Och ifall jag vaknar på bra humör brukar min dag bli bra. Idag var allt bara fel... IG i psykologi A (trots att vår lärare är hemma och pappaledig och vi inte haft en chans att fixa till det! Schysst.) Lite rester i historia, skrikigt klassråd och jag hade mest ont i huvudet. Men om bara 4 timmar ska jag köpa gymkort med Olivia och träna tänkte jag om och om igen för att hålla humöret uppe. Några kladd med folks betyg i klassen drog ner mig rejält... Tack Thure för att du inte heller orkade höra det och ville istället äta lunch och röka med mig:D

Fanns en möjlighet att göra datorkunskapsprov idag, men jag gör det väll på torsdag. Sitter istället med Isabell och hjälper henne att sälja lite grejer inför all hjärtansdag (trots mitt hat gentemot denna dag). En kille från tvåan kommer ut och börjar prata väldigt öppet med oss. (Kan tillägga att jag aldrig i hela mitt liv prata med honom). Jag berättar (för Isabell) att jag såg debatten igår och frågade om hon också gjort det. Nej. Okej. Heeeeeh. Men istället för pinsam tystnad svarar killen mig (!) åh, vad var det för debatt? Jag berättar att det var politikledardebatt. Han blir nästan till sig och säger att han faktiskt (!) gillar politik. Jag blir genast lite gladare och han berättar att han är miljöpartist. Okej, varför? Frågar jag på ett väldigt neutralt sätt. Jo men för om alla röstar på dem har dem mer att säga till om. NO SHIT!!!! Jag frågar: Men vad är det dem vill då? Vad kan/vill dem bidra med? Han börjar prata massa trams om hur viktig miljön var. Ja visst, det finns inte ett enda partti som säger att miljön suger och inte bryr sig. Men vad vill dem? försöker jag med en sista gång. Han kan fan inte ens svara.

Sen leder samtalet in på näsor... (Förlåt Isabell!) Så kläcker han ur sig Men alla tjejer ska ju ha små näsor! JAHA! Dåså, då förstår jag genast varför ingen kille någonsin blir tillsammans med tjejer som har lite större näsor! ALLTSÅ HELT JÄVLA SERIÖST?! Jag blir väldigt upprörd och förjävla arg. Skäller ut honom och frågar hur fan han kan säga så. Vadå "ska ha". Vem har liksom bestämt det??!

Efter skolan ska jag som sagt köpa gymkort med Olivia. (Kan tillägga att mitt mellanmål bestom av müsli, endast! yoghurten var slut...) När vi kommer till 24/7 kan man bara köpa årskort. OM JAG INTE SKA VARA I SVERIGE I ETT ÅR DÅ??! Så jävla dumt asså. Går in på Åhléns och köper nytt svart nagellack och en nagelfil. Allt känns genast bättre. När jag ska gå hem ska jag gå över en skolgård... Tror ni då inte dem spärrat av från det håller jag kommer ifrån så jag måste gå runt om skiten?!

Tack.


Kommentarer
Postat av: Isabell

HAHAHAHA alltså jag dog av skratt när du berätta om han killen på din blogg precis.

Det var helt sjukt asså!

2010-02-01 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0