HELT JÄVLA SLUT.

Vet inte riktigt var jag ska börja... Helgen har varit rolig och bestått av massor av vin, lite vodka, nytt folk, hemmafest & strippnamn. Anyways, inget jag kommer gå närmre inpå, skvallra om mig om ni vill, jag tänker dock inte göra det!

Isabell sov hos mig i fredags efter vi varit hos Thure, var typ 8 personer så det var mysigt och supertrevligt! Igår blev det dock typ 30 personer. Det var awesome! Träffade några polare jag inte sett på jättelänge! Sen sov jag med Hanna i en dubbelsäng med konstig kudde:(

Tog tåget med Johanna och Matilda vid tolv. Hem - duscha - av med smink - nytt nagellack - mjukis - MAT - Vem vet mest? Så jävla bra dag. Jag är helt jävla slut efter denna helgen. Har konstigt nog träningsvärk på baksidan av mina ben och vet inte varför... Något blåmärke på benet bara finns där liksom...

Ja, nu kör vi ordentligt på temaveckorna! WOHOO! Hörs lite senare<3


Kommentarer
Postat av: frida

ohlala, cherry pie! ;) hehe

2010-02-07 @ 22:00:52
URL: http://fridooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0