KARLSKRONA.

Hej! Sa ju att det knappt skulle bli någon uppdatering, men här kommer lite i alla fall!
Igår kom jag fram till Karlskrona vid halv sex. Dock råkade jag hoppa av på stationen innan, typ som en förort. Haha, sjukt förvirrad när Theo ringde och undrade vart tusan jag var någonstans. Kunde i alla fall ta en buss som bara tog 5 minuter innan jag var framme i centrum!
Kalrkrona är en otroligt fin stad. Det lilla jag sett tycker jag om! Lite för liten för att jag ska vilja bo här i framtiden, men mysigt att gå på stan och ta det lugnt!

På kvällen blev det förfest hos grannarna till Theo, Danny, José och John. Träffade många sköna människor. Drack lite cider, vissa spelade beer-pong. Gick till en klubb vid ett-tiden. Statt, hette den. Gick hem vid tre ungefär, jag var såklart tvungen att köpa med pommes!

Vid halv fyra var vi hemma hos Theo & Co igen. Jag fick för mig att duscha. Sagt och gjort, duschade och tvättade håret. Sen var jag inte trött längre. Jag, Danny, Pelle och Petter gick till deras skola här och tittade på Finding Neverland. Dumt gjort, blev trött efter bara 30 minuter av filmen. Hemma igen vid 06.40. Sjukt segt! Lyckades i alla fall sova till halv ett.

Idag har jag och Theo gått en mini-tur på stan. Köpte nagelstärkande då mina naglar bryts av lite alltför ofta. Sen åt vi jättegod lunch på Nivå. Jag tog en god skagenmacka med sallad och Theo åt BBQ-burgare och pommes!

Ikväll har jag lovat att laga mat till killarna! Ska försöka lära John lite basic tips om matlagning :)

Hörs nog inte förrens imorgon, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0