MORE THAN THIS.

Har ni någon gång upplevt omvärlden som otillräcklig eller kanske ensam?
Jag är nog en djup människa, trotsallt.
Visst, jag älskar att titta på människor, testa olika sminkningar och kolla på modevisningar.
Men gör det mig mindre djup?
Jag tror inte det.

Jag älskar att ligga uppe på natten och prata.
Om musik och andra grejer.

Och inte nödvändigtvis med målet att jag måste komma fram till något.
Sen somna i någons famn eller bara ligga och mysa.
Varför gör man inte sånt oftare?
Varför låter man bli att mysa?
Alla behöver närhet och alla mår bra av det.

Men ändå...

INTE förlåt om jag blir djup och sådär lagom jobbig igen.
Sluta läs om det inte passar.


Idag kom jag fram till att många människor inte kan skilja på den privata kontakten man har och den professionella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0