PEOPLE ALWAYS LEAVE?

Kanske. Eller så kanske det är så att jag lämnar dem? Har kommit underfull med att människor jag stör mig mer eller mindre på lämnar jag. Vänder ryggen till och umgås med andra. Gör något annat, är med mig själv och andra kompisar. Jag orkar inte vara en sån person som gnäller över min vänner för hon/han gör si och så. Nej. Bättre i så fall att ta avstånd eller prata om det. Sen kan man återvända, prata om det och lösa det. Men är det värt det? (Min favoritfråga man alltid kan ställa). Och det är klart, att man inte alltid kan veta det. Men man har en magkänsla, ett moral, som kan hjälpa en på vägen!

=)



Jah och några tjejer från klassen under Berlinresan i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0