ÅLDRANDET HAR GJORT MIG KLOK.

Ofta, nästan dagligen, hör jag människor säga "Men det kommer aldrig att gå!". Nehe. Skit i att försöka. Hejdå.

ELLER.

Så testar man sig fram, hittar nya vägar. Kommer på andra lösningar och svar. Jag är väldigt tött på negativa människor och därför ska jag sluta umgås eller omge mig själv med dem. Ja, "dem". Det är en grupp som är negativa. Det är inte alltid man är på humör för det och jag vägra dras ner i det! Jag vet att många säker tänker "Låt dem vara det, det behöver inte bli ditt problem" Nej, kanske inte. Å andra sidan påverkar jag oerhört mycket av människor - både på gott och ont. Så, istället för att omvända negativa personer ska jag inte vara med dem. Varken i skolan, på fritiden eller ens tänka på dem.

Så, om jag slutar umgås med er så har ni anledningen här! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0