DAGEN I SIN HELHET.

Gick och handlade lite olika saker. Bland annat knäckebröd, yohurt och avokado. Mums! Plus chips, men dem är slut:$ heeeeh.
Istället för film blev det en prommenad med Olivia. Mycket bättre kan jag ju säga såhär i efterhand!
Har inte gjort så mycket sen dess dock. Kollat lite TV, nu är det Project Runway och sen Bones. Halv tio börjar ju Star Wars Episode 3! Jag har aldrig sett filmerna så nu när dem ändå går på TV tänkte jag att man lika bra kan passa på! Som tur är har Lowe 4an, 5an och 6an som jag kan låna sen!

Ska laga lite middag nu, blir såklart pasta med sås. Så jävla gott äre!

Kanske skulle Olivia komma senare med några killpolare och kolla Star Wars, men vi får väll se. Inte mig emot att vara ensam ikväll, känner mig inte så social. Men om dem kommer får jag sklart ändra min inställning;)

Hur har ni haft det idag?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0