FÖRFEST OCH FEST.

Om typ en timme kommer Isabell, Måns och Hanna till mig. Vi ska förfesta lite, d.v.s. göra oss iordning, sminka oss och dricka vin! Sen ska Johanna i vår klass och hennes kompis ha 19-årsfest i någon lokal i Bjärred. Eftersom vi kommer ta bussen hoppas jag verkligen att vi kommer hitta sen! Det är ju jävligt kallt ute, så att gå omkring och letar är liksom inte så högt prioriterat....

Idag gick jag i alla fall upp klockan 10! Håller på att ställa om min dygnsrytm nu när skolan börjar på måndag. Sen blev det en prommenad i det fina vädret. Lunch/fika med mamma och så träffa Olivia en snabbis på biblioteket. Ska sätta oss där ca en gång i veckan denna termin och verkligen plugga! Jag har nämligen sjukt svårt för att ta tag i skolarbeten hemma.

Nu ska jag förbereda mig inför ikväll, ska klä ut mig till någonting som börjar på S och jag vet fortfarande inte vad!! Haha sjukt typiskt mig att vara ute i sista sekund eller ombetsämma mig!

 

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0