I JUST WANT YOU CLOSER, IS THAT ALRIGHT?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gör man väll alltid?

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Asså... jag hade faktiskt inga för i år! Och varför vänta tills nyår om man vill förändra nått?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej :(

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det var väldigt skönt!

5. Vilka länder besökte du? 
Spanien, Danmark, Karibien (förra jul och nyår)

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Fler perfekta utekvällar.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
18 juni, när jag blev 18 kanske. Och alla dagar från Spanien!  

8. Vad var din största framgång 2009? 
......  

9. Största misstaget?
Ångrar inget..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Knäckte ju till det andra knäet också, men har fortfarande inte kollat upp det! Är sjukt rädd att jag måste till sjukgymnasten igen!!!!! Annars mest förkyld.

11. Bästa köpet?
Kläder!

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder, utekvällar, cigg (tyvärr)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
HELGEN MED OLIVIA I HELSINGBORG I SOMRAS!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Allt med Frankmusik!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare. I alla fall från april och frammåt!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Träffat fler BRA människor!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hoppats för mycket och träffat massa drägg.

18. Hur tillbringar du julen?
Mamma + släkten sen pappa + syskon!

19. Blev du kär i år?
Nej.

20. Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy och Friends (ja, jag vet att det är repriser man jag skrattar lika mycket varje gång!)

21. Bästa boken du läste i år?
Tillsammans är man mindre ensam.

22. Största musikaliska upptäckten?
Som jag sa, Frankmusik. Plus andra småband! =)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Materiella saker är aldrig fel! Nä men typ en bra utekväll, goda drickor osv..

25. Något du önskade dig men inte fick?
Jaaa...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Söp.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det ju alltid!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Personlig, cool och alternativ.

29. Vad fick dig att må bra?
Utekvällar, ensamma kvällar med bad och ompyssling av mig själv.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp!!! Vem annars?
31. Vem saknade du?
Tror inte jag saknade någon på hela året. Sen fanns det perioder när det dröjde innan man träffade sina vänner.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Massa skönt folk från Helsingborg när jag och Olivia spenderade flera helger där! Och fransyskorna från Spanien, och Mano, och härliga människor från Karibien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0