I NEVER MEANT FOR THIS TO HAPPEN.

Ingen är perfekt, heter det ju. Alltså gäller det även mig.
Jag gör misstag, säger korkade saker och tänker inte alltid innan jag pratar. Men när gjort är gjort är det inte alltid så lätt att fixa till det och ställa allt till rätta igen. Ibland måste man bara låta tiden gå, hoppas att det på så sätt blir bättre.

Jag har gjort något dumt igen. Tror jag. Fast det var inte bara jag denna gången. Alla i min omgivning har förstorat upp händelserna och pratat om det. Folk jag knappt känner kommer fram och vet genast allt som har hänt. Jag ber om ursäkt, såhär lagom offentligt, om jag gjort någon illa. Om någon blev arg eller tyckte det var "dålig stil", som många väljer att säga istället. Kanske kunde jag ha gjort annorlunda, kanske borde jag ha tänkt innan. MEN NU GJORDE JAG INTE DET. Så, antingen, deal with it, låt tiden gå och se vad som händer. ELLER; varsågoda, sprid ert hat över mig och bygg voodoo-dockor ni kan sticka hur många nålar ni vill i. Fast ni skulle också kunna prata med MIG, säga vad ni tycker jag gjort fel, vad jag gjorde som faktiskt gjorde er så jävla förbannade. Fast å andra sidan, varför skulle ni? Lättare att känna hat än att ta itu med det... I don't blame you, if you don't blame me.

AND YOU KNOW HOW YOU ARE. Hej då:)

Kommentarer
Postat av: isabell

en sak är jag säker på, det är INTE ditt fel! :) :*

2010-01-22 @ 16:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0