JUST FOR FUN.

Jag har insett att min senaste kyss fick jag nog av en tjejkompis...
Jag lyssnar på andreas röst på paradise hotel :$
Jag pratar för mig själv när jag skriver
Jag tycker om camel, light
Min bästa vän är Lowe Sporre :)
Min första riktiga kyss oj. shit. avskräckande?
Jag avskyr när folk klär sig fult & har dålig musiksmak
Kärlek är svårt
Jag kommer alltid vilja mer än jag kan uppnå
Jag är hemligt förälskad i elliott:$$
Sist jag grät var förrgår
Min mobiltelefon är ganska ful & gammal
När jag vaknar på morgonen tittar jag bredvid mig för att de om jag hade sällskap under natten
Innan jag går och lägger mig läser jag böcker
Just nu tänker jag på andreas i paradise hotel:$
Bebisar är BÄST
Idag har jag varit i skolan & på stan med mami
Ikväll ska jag somna senast halv tolv & läsa jenna jameson's bok
I morgon kommer jag till skolan vid tio, sen biblioteket med olle på eftermiddagen
Jag vill verkligen
inte sova ensam inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0