LEAVE RIGHT NOW.

Har suttit på biblioteket med Olivia i tre och en halv timme! Hjälpte henne med samhälle B-kursen som hon ska läsa upp. Jag tyckte det gick väldigt bra. Hon var superduktig! (Jag med, för den delen, hehe)
När vi satt där och pluggade/snackade/drack kaffe kom Ezgi och Thea och deras killkompis Johannes och satte sig vid bordet bredvid. Blev bjuden hem till Thea på middag med mamma ikväll.
Sen blev det en tröja på Carlings för mig och en ring för Olivia från Glitter. Följde även med henne och handlade på ICA och nu sitter vi på hennes rum och diskuterar om hennes ögon är snea eller ej.... Jag tycker absolut inte det! Å andra sidan hittar man alltid lite konstiga grejer på sig själv då och då.. Haha!
Nu ska jag kila hem till Thea och äta middag! Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0