LÖRDAG OCH OPEPP.

Nu är det lördag. Sista kvällen man  kan gå ut ordentligt på lovet. Imorgon är det söndag och det mesta har stängt/stänger tidigt. Jag känner mig sjuuuukt opepp på det mesta idag. Vill bara ligga ner och se film HEEEEEELA DAGEN!!!! Kanske ska gå och hyra tre stycken? Jag har ju fortfarande många filmer jag vill se.

Hanna sov här men hon åkte ganska nyss för att hinna med sitt tåg som bara går varannan-timme! Igår på festen var det mycket trevligt. Lite krånger på hemvägen, men det löste sig! Dock missade vi bussen på väg dit på 30 jävla sekunder, så vi fick ta taxi. Inte så mycket dyrare nu när vi vart 4 st.

Nej, ska kolla på SO YOU THINK YOU CAN DANCE? nu och sen typ. Dö? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0