NU SKA JAG FAN BLI FRISK!

Här sitter jag under en filt och tittar på Biggest Looser medans jag äter nötter. Gott äre! Jag klagar inte när jag är sjuk, men att vara förkyld och snorig tär på kroppen efter ett tag. Jag är helt uttorkad runt näsan eftersom jag snyter mig varje halvtimme. Halsen är helt tjock och på natten måste jag andas med munnen vilket resulterar i att jag har ett lagar av intorkat slem på tungan VARJE morgon!

Nu tog jag tag i detta med C vitamin-dryck och vaniljté med massa honung. Inte för att det är gott (för jag hatar protein/vitamin drycker & honung) men fyfan. Jag ska vara frisk imorgon!

Har ni något annat bra tips?


Kommentarer
Postat av: Olivia

HAHAHAHAHAHAH tummen jag dör!!

2010-01-27 @ 22:36:46
Postat av: sambolivet

svar: okej, det kan jag hålla med dig om :) svårt att göra det om man inte ses :)

2010-01-28 @ 12:46:42
URL: http://sambolivets.blogg.se/
Postat av: sambolivet

svar: såg din andra kommentar nu, haha, jag skrattade. SÅ jävla bra skrivit! Jag älskade hur du avslutade: din tur att plocka undan, jag väntar i sängen.. =) det ska jag abslut göra nästa gång! och tack tack tack för din sköna kommentar!

2010-01-28 @ 12:48:36
URL: http://sambolivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0