TA AVSTÅND FRÅN SD!

Tidningar har varit fulla med snack om Sverigedemokraterna på sistånde. Mona Salin vill bilda pakter över gränserna, Jimmy Åkersson är den enda som syns från SD's håll, Jan Björklund (Folkpartiet) blev krossad i en debatt med honom. Inte konstigt att folk snackar då.
Men så läste jag i tidningen imorse att Kalmar FFs lagkapten tar ställning emot SD. Heja Kalmar! Blogg-kriget mellan lagkaptenen och någon SD snubbe har bara börjat, känns det som. Synd då att SD suger och inte har något att komma med alls. Och synd att dem, precis som Piratpartiet, bara har en sorts politik (Invandringen). Jag tror säkert dem kommer långt! Precis som KD (Kristdemokraterna) hoppas jag att de försvinner så folk (mest oldies) inser hur jävla bra Sverige är MED invandringen.

Läste ågonstans att Sverige behöver ta in 100 000 invandrare årligen, bara som arbetskraft. Visst, vi har ekonomisk kris osv.... MEN VAD FAN ÄR ALTERNATIVET?! Skicka tillbaka dem till Afghanistan så att de kan dö så fort de kliver av planet? Bra jobbat, Jimmy. Äntligen börjar jag inse hur egoistiska svennar faktiskt är...


Kommentarer
Postat av: yasmine

Hata SD-idioter, korkade jävlar är dom!

2010-01-18 @ 21:15:11
URL: http://saay-yaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0