THE VERY UGLY TRUTH.

Såg The Ugly Truth igår med två tjejkompisar. Efter allt jag hade hört, hur rolig den var, hur mycket som faktiskt stämde osv, blev jag jävla besviken. Vadå att hon behövde ändra klädstil och att hennes bröst skulle "säga" någonting? Vadå "inte vara sig själv"? Som om man träffar "Mr Right" då.... Nej, usch. Garanterat en man som producerat och skrivit den. (Ja, jag har min fördommar. Men jag brukar ha rätt, så vem bryr sig?)

Snart kommer Thea till mig och mami så blir det getostlassagne, mums! Sen ska jag hem till Olivia där hon och Lollo väntar på mitt underbara sällskap. Har en del vodka att dricka upp innan den blir för gammal, eller vad man nu ska säga så att det låter bra. Inte för att jag låtsas som att jag inte dricker, tänker mer på er andra. OR NOT! 

Hehe. Ska återgå till Facebook nu! Puss.

Kommentarer
Postat av: Isabell

IMORGON ÄR DET MÅNDAG!

och du vet vad det betyder :D

2010-01-17 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0