THIS SICKNESS WON'T GO AWAY.

Skulle lätt kunna säga att jag varit sjuk hela dagen. Men sen är jag ju inte den som är den, så jag går till skolan, gör så mycket jag kan. Men PAFF! Migränen slår in och vår stirriga klass gör det inte bättre. Så har legat framför TVn ända sen jag kom hem, har nu vaknat upp från en sömn på ca en timme. Skönt! Ska smsa min syrra och se om hon ska äta hemma ikväll, annars får jag gå matlös för jag orkar kanppt ställa mig upp. DET ÄR FAKTISKT SYND OM MIG. Och eftersom jag inte gnäller i onödan kanske folk kan förstå hur dåligt jag mår? Eller ja, man hoppas ju alltid på det. Men det skiter sig alltid. Trist!

Skönt att vara ledig imorgon, blir film ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0