TJEJER SKA SPARKA, SKRIKA OCH SLÅSS!

Såg Män som hatar kvinnor igår. Har inte läst böckerna eller sett nån av filmerna, men nu vill jag verkligen se dem andra två också! Fy fan vad grymm Lisbeth var när hon hämnades på den sjuka jävlen hon hade som förmyndare! Satt och äcklades under våldtäkten så när hon hämnades tänkte jag bara Fy fan vilken grymm tjej! Såhär borde fler också göra! Jag menar, varför skulle det vara okej för killar att slå tillbaka i slagsmål, men inte för tjejer? Varför skulle killar kunna få våldta och bete sig som svin utan att polisen gör särskillt mycket? Ja, ursäkta, jag har inte mycket respekt för polisen i Sverige. Ja, jag tycker verkligen lagen om våldtäkter ska skärpas! Kastrering och livstid. MINST. Fy fan, för alla jävla våldtäktsmän och kvinnomisshandlare. ALLA har ett val, ALLA föds med ett val. Vare sig det är svårt eller inte. Man kan faktiskt inte skylla på att man själv blev våldtagen/slagen som barn. SÅ FUNKAR DET INTE!

Tjejer, blir ni våldtagna såa skrik mannen i örat så trumhinnan spricker, sparka honom mellan benen och slåss för bara livet. Snälla? Bit av honom kuken om det behövs. Han ska fan inte komma undan. Svin som svin - det finns inga undantag.

Tjejer, det är INTE, ALDRIG NÅGONSIN, ert fel om ni blir våldtagna eller slagna. Det är dags att säga ifrån. Skrik, bete er som killar gjort i klassen sedan lågstadiet.

Tjejer, acceptera för fan inte att ni ska vara tysta och sitta still när killarna får busa och ta er på röven hur mycket dem vill för att dem är "kära" i er. Det är en LÖGN dumma lärare säger för att tjejerna ska säga sig populära av att bli antastade.

Tjejer, jag älskar er. Men skärp er för fan. Älska alla andra tjejer, ta hand om varandra. Tävla inte så jävla mycket. Gadda ihop er, som killarna gör. Ta dem mellan benen om dem tar er på röven eller på tuttarna. Slå dem ordentligt om de försöker kyssa eller kladda på er.

:).

Kommentarer
Postat av: emily

GILLA

2010-01-25 @ 22:23:39
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0