TJEJMIDDAG HOS MIG IKVÄLL!

Star Wars är så sjuuukt bra ju! Varför har ingen tvingat mig att se dem innan?!! Ska åka förbi Lowe någon dag i veckan och låna de tre sista filmerna också! Måste ju hör när Darth Vader säger LUKE! I AM YOUR FATHER! Haha, sjukt nördig kommer jag bli jappppp=)

Idag skulle jag egentligen ta en fika med Malena, men hon var visst sjuk i hög feber. Stackare, hoppas verkligen hon blir frisk snart! Jag ska tvätta håret, det behövs! Platta det också, tror jag:)
Vid 6-7 kommer Elin, Marianne och Elins kompis Maja till mig och äter middag. Jag har inte träffat dem på hela lovet för Marianne har varit i Norge och Elin i Karlstad. Ska verkligen bli roligt! Har så mycket att prata om känns det!

Har varit och handlat och druckigt min dagliga drick-yoghurt till frukost. Mums! Härlig dag! Blev dock shockad imorse när jag såg att det åter igen var vitt på marken. Trots att det inte var 20cm snö, som tidigare i vinter,kändes det avlägset.

Olivia sov här igår men skulle upp tidigt för att gå till frisören. Jag vaknade inte alls, så trött var jag! Haha, hoppas hon kom i tid i alla fall=)

Nu är det i alla fall Oprah och sen blir det tills att tvätta håret! Ha en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0