TOGETHER WE CRY.

Vaknade 09.21 idag av en rejäl hostattack. Härlig början på dagen. Sen fortsatte jag läsa lite i Jenna Jameson's självbiografi. Mycket inspirerande bok måste jag säga! Haha :] Sen blev det knäckebröd och 4dl kaffe till frukost!

Jag är fortfarande sjuk. Eller snarare rejält förkyld. Funderar på att gå en prommenad för att kanske sätta förkylningeni rörelse och på så sätt kunna bli av med den. Funkar det? Om det inte blir bättre stannar jag hemma ikväll igen. Det är ju trotsallt Robinson! Usch, riktigt hemmaliv :( Får satsa på utgång och det sociala livet nästa helg!

Nä, nu ska jag fan ut och gå en runda, solen har börjat kika fram:D


Jenna Jameson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0