VAD TROR KILLAR OM TJEJER, EGENTLIGEN?

Helt ärligt. Dagens fråga. Nej, livets fråga. Vad fan tror killar om tjejer? Att våra pruttar luktar som rosor och att vårt bajs kommer ut om röda små hjärtan? Och när man säger, ganska öppet så många hör, att man bara måste kissa, då tittar alla jävlar på en som om det vore fel på en! Hallå, jag kanske ska passa på att bajsa också, bara för att störa er? Jävla puckon.
Välkomna till verkligheten! Här sitter jag mot näsan fylld av snor och behöver egentligen snyta mig, men eftersom jag är så frustrerad vill jag inte gå iväg och hämta papper.
Seriöst killar, äcklas ni av tjejer som bajsar? Är det skitäckligt med mens? Jag menar, ni har all förståelse i världen när ni kliar er på pungen mitt på stan eller i Konsum-kassan! Och vad fan är poängen med det? När tjejer ska klia sig på musen ska det ske bakom lås och bok och ingen i hela världen ska få se. Fastän man har svamp 2000 gånger om året och det kliar så sjukt mycket att man helst bara vill torrjucka mot ett träd får man som tjej "lugna ner sig" och "hålla sig i skinnet". Vänta tills man kommer hem så man kan klia tills man blöder och får sår. Och så tycker folk att DET är äckligt!
Jag är trött på killar som stoppar ner hela handen INNANFÖR kalsongerna för att pungen kliar eller kuken ligger fel. Klistra fast den då för helvete!
Jag är trött på killar som håller för den ena näsborren och snyter sig så snoret bara skvätter ner omgivningen. Hallå igen! Det finns liksom pappersnäsdukar för tio kronor på Konsum!
Jag är trött på att killar glor på tjejer som om dem vore till salu.
Men det är jag mest trött på, det är tjejer som inte reagerar över det! Eller dem som blir smickrade när killar visslar efter dem på stan eller kollar in dem så sjukt mycket att man tror att dem sett en naken.
Nu ska jag gå och snyta mig lite försiktigt så att ingen hör och sedan bajsa hjärtan! Puss på kinden.

Kommentarer
Postat av: Olivia

DU ÄR SÅ JÄVLA BRA! SÅ JÄVLA RÄTT. Nu ska jag gå och skita och kanske byta tampong. prutt

2010-01-13 @ 19:19:01
Postat av: frida

HAHAHAHAHA <3

2010-01-13 @ 20:53:30
URL: http://fridooo.blogg.se/
Postat av: emily

Du är helt rätt på det. Bra inlägg.

2010-01-13 @ 23:50:36
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0