VISST KÄNNER JAG IGEN MIG!

- Asså... jag vet inte vad jag ska göra. Nä men alltså, han är skitgullig mot mig när vi är ensamma, men med hans polare så skämtar han alltid om mig... Alltså, OM mig. Och så skulle jag sova hos honom, så sa han att han älskade min lena ben och min lena fitta. Och sen frågade han om jag var född med minimal hårväxt. Så sa jag ja, så tyckte han att det var tur så han slapp mig hårig. Så nu kan jag aldrig sluta raka mig! Jo, klart att han också är hårig, men det är ju en annan grej...
- När jag är med honom så duschar jag två gånger per dag. En gång på morgonen och en gång innan vi går och lägger oss. Vadå, klart att han duschar! I alla fall var tredje dag.. Men jag vill i alla fall inte lukta svett! Fatta vad pinsamt om han hade märkt det! Sen innan vi går och lägger oss sminkar jag alltid om mig så han tror typ att jag alltid är så jävla söt! Fast nu kan jag ju inte bara sluta sminka mig helt plötsligt... Då kanska han tycker att jag är värsta rutten och inte vill vara med mig längre!
- Asså, klart att han älskar mig. Han sa ju det. I lördags, på festen. Vadå full? Klart han hade druckigt några öl men liksom jag var typ ännu mer packad! Om jag älskar honom? Ja klart, han är skiiiiiiiitgullig mot mig! Jaha, hårväxten..jamen det är ju fan en annan grej! Det handlar ju för fan inte om våra känslor!
- Aa, men han gillar mest mig när jag är nyrakad och lukar gott och har smink. Klart han inte tänder på mig annars! Det förstår väll vem som helst! Jag förstår det i alla fall. JAg hade inte velat ha sex med honom om han typ........EHM...... Om han typ inte tvättade händerna efter han gått på toaletten! Vad saru?! Gör inte killar det??! Men öhhh! Måste du alltid förstöra mina förhållanden?


Vad är grejen med att hålla på så? Varför låter tjejer sig bli nertryckta av killar på det sättet? Tro att det är okej, tro att man måste vara på ett visst sätt för att ens bli accepterad? Fan alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0