WHAT I'LL DO WITH MY LIFE.

Jag har kommit på det.
Jag har kommit på vad jag ska göra efter studenten.

Jag ska inte plugga vidare, söka ett fint jobb, skaffa mig egen lägenhet och allt det dära "vuxna".

Jag ska jobba som volontär. Helst i Mexico. Jag bryr mig inte om "det är svårt" eller "tufft" eller "psykisk krävande". Jag vill detta. Jag vill ge av mig själv, mina kunskaper, mina erfarenheter. Bli en del av andra människors liv. Jag ska jobba med gatubarn, spädbarn eller föräldralösa barn. DET ska mitt liv handla om. Om att hjälpa andra. Punkt.


Kommentarer
Postat av: ebba stigwall

Hej sanna , de var länge sedan. Jag vet inte hur men jag kom över din på din blogg nyligen och jag tycker du skriver väldigt bra, jag känner verkligen igen mig i det du skriver och vi delar många åsikter verkar det som. Jag har också sedan ett år tillbaka funderat på vad jag ska göra efter studenten och mer o mer kommit fram till att jag vill vara volontär utomlands på barnhem eller något liknande, jag vill hjälpa.



Hoppas du har det bra nuförtiden. Kram Ebba

2010-01-24 @ 11:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0