I HAVE TO GET MYSELF TOGETHER.

Ibland när jag är ute på stan och ser någon jag känner får jag en känsla.
Och jag vet inte vad det är för känsla egentligen, bara en känsla.
Det sätter sig i magen, hjärtat och armarna. Jag kan bli knäsvag, darra och bli sjukt nervös.
Inte när det är någon nära vän, utan en ny människa i mitt liv. Ska jag hälsa? Eller orkar jag inte?

Hände idag, efter stan med Olivia och Fridah. Jag gick hem över torget och såg två stycken. Så stannade jag till och funderade, i säkert en minut, på om jag skulle hälsa eller inte. Helt sjukt. Varför skulle jag inte göra det? För nu hade jag inte bråttom eller något. Bara denna jävla känsla jag inte kan beskriva.


I need some time alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0