JAG TÄNKER ALDRIG PÅ DIG. BARA IKVÄLL.

Har precis gått igenom bilder på datorn. Gamla bilder, fula och fina bilder. Bilder fyllda av saknad. Saknar inte vem jag var och det jag gjorde, men saknar hur situationen var mellan alla. Allt var bra, det fanns inga problem. Eller, typ hur ska vi få cigg tills ikväll? vem ska möta upp langaren? osv.. Men inte som nu. Nu är det svårt och komplicerat för vi vet inte var vi har varandra och det suger verkligen. Hade kunnat fylla hela mitt rum av fula och fina bilder. Men det blir så lätt sentimentalt då. Och då blir det svårt att sova.
Öl på Viggos om typ en timme.
Och här sitter jag, osminkad och med myskläder.

--------

Livet är för jävla underbart ändå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0