YOU ARE FULL OF HOPES ABOUT YOUR FUTURE.

Åt min första lyckokaka igår. YOU ARE FULL OF HOPES ABOUT YOUR FUTURE. Bokstäverna, orden, meningen, lös mot mig och verkligen borrade hål i mina ögon, mina tankar. Och visst, det stämmer. Men just nu är jag så jävla förvirrad. Känner mig inte hemma någonstans, vill ha min egen oas, mitt egna hem. Men det känns mest som jag sitter fast. Försöker slita mig ur verkligheten. Är mitt i en dröm och jag vill bara vakna. Men det går inte för jag är fast i min egen hjärna. Jag tillåter inte mig själv att gråta, men klumpen i halsen finns fortfarande kvar.

Trodde det skulle gå över, men tydligen gjorde jag fel från början. Gjorde fel, sa fel, tänkte fel, ville fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0