FAST FORWARD.

Har inte skrivit på länge, har inte velat. Eller orkat. Känns som jag har något annat att göra nu typ. Bal i tisdags, student om en vecka.

Folk är förresten så jävla mycket snyggare nu än för ett år sen. Jag menar rent generellt nu! Alla strålar och har assnygga kläder. (Återigen, generallisering).

Men såhär: Något har förändrats på ett år. Det är antingen jag eller alla andra. Eller kanske både och. Jag vet inte om det är att sommaren börjat (något sent bara) eller om jag snart tar studenten. Allt känns nytt. Nyss och fräscht.

Jag längtar tills ikväll, för då ska jag träffa Olivia. Har inte sett henne på alldeles för länge & hon är min bästa vän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0