I'M THE BEST DAMN THING THAT YOUR EYES HAVE EVER SEEN.

När jag var yngre, typ 10-11-12 år, lyssnar jag asmycket på Avril Lavigne. Ja, jag vet. Men vafan, är man liten och arg är det skitbra musik! Det ska mina barn få lyssna på när dom är för små för att supa men för stora för att sätta framför Bolibompa.

Saknar tiden när jag var yngre ibland. Problemet då var typ vem som var kär i en. Nu är det ekonomikris i Sverige och svårt att få jobb (=pengar). Och när man växer upp blir man smartare. Man inser att livet inte alltid blir som man trodde och tänkt sig. Man måste ta tag i saker för ingen bryr sig om en. Ingen ger en skjuts till tandläkaren och alla tror man fixar allt själv. Och visst, jag har lärt mig sen jag var liten. Jag kan tvätta, städa och jag kan ta tag i grejer om jag verkligen vill det. Borde inte klaga, borde inte säga att jag inte vet någonting om aktier och ekonomi. För efter 12 år i skolan borde jag ha kunnat ta tag i det själv, lärt mig själv.

You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be but we lost it
All of the memories, so close to me just fade away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0