JUST A THOUGHT.

Folk frågar Varför bloggar du inte längre? precis som om det vore helt jävla sjukt. Precis som om det var mig det var fel på - bara för jag inte skriver på någon dag eller lika ofta.

Anyways. Varför har jag inte bloggat? Det har hänt grejer. En jävla massa grejer. Men jag vill inte skriva ut saker jag själv inte är säker på, saker jag själv inte kan tro på.

Så, vad vill ni veta? Är ni säkra på att ni ens vill höra svaret? Som när follk frågar hur man mår - man säger bra, för det hör ju till. Man säger Nej, det har inte hänt så mycket nytt, trots att ens kompis har dött eller man precis gråtit i flera timmar för man mår skit.

Nej, vi säger det som hör till, det som låter bra. Det folk vill höra. Men inte för att göra oss själva till lags, inte för att vi själva mår bättre av det. Utan för att det hör till.

Jävligt få människor bryr sig om hur du egentligen mår.
Jävligt liten del av världens bryr sig om dig.
Så jävla många människor som har sagt Längtar tills vi ses nästa gång! men skiter egentligen i vilket.
Är det oss det är fel på? Vi som säger Bra istället för blägriglw - eller är det fel på dom som frågar utan att vilja veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0