TROUBLE SLEEPING.

Okej. Jag kan inte sova. Som vanligt. Tänkte Åh, tur att Friends finns gratis på Internet! och sätter på ännu ett avsnitt från säsong 6. Ser 10 minuter sen kommer det upp You have wached 72 minutes today. Please wait 54 minutes! JAHA! En hel jävla timme? Nej, det händer inte. Dessuom är klockan över tolv och jag har bara sett en halvtimme från klockan 00.00. Jävla skithelvete.
Min säng har aldrig sett så inbjudande och lockande ut. Men nu har jag börjat få infektion i det andra ögat också. Kommer inte kunna öppna ögonen imorgon, panik! Allt suger just nu. Hade velat vara frisk. Eller åtminstonde fått sova gott. Men nej, inte ens det bjuder livet på. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0