A KISS TO BUILD A DREAM ON.

Det sägs att en bra kyssare är dålig i sängen och en dålig kyssare är bra i sängen.

Hur jävla sant är det på en skala??! Typ 0.
Men låt oss säga att det är sant.
Låt oss utgå från att statiskstiska undersökningar gjorts och detta är sanningen.

Vem vill då vara bra på att kyssas?
Och vilka vill hellre vara bra i sängen?

För enligt detta måste man ju välja.
Men det är ungefär som att välja att vara ful och snäll eller snygg och dum.
Som om man inte kan vara både och.

Som om allt vore svart och vitt. Men jag är egentligen grå.

Och finns det något facit om hur en bra kyssare är? Eller finns det en bok på hur man ska ha sex så det blir bra? Jag vill gärna se den i så fall, för jag tror det är individuellt. Som in i helvete. Jag tycker tillexempel en kille kan vara snygg medans mina vänner tycker han är ful. Vem har då rätt?

Och om jag ligger med en kille jag tycker är kass i sängen, kommer han fortsätta vara det för all framtid? Eller är det kanske så att vi inte matchade varandra så bra?

Kanske är det så, att vissa människor inte passar i sängen för att dem inte är rätt för varandra.

Och vem har rätt? Personen som legat med killen två gånger eller hans flickvän?
Och om man träffar en kille på en klubb och han är jävligt bra på att kyssas, låter man då bli att ha sex med honom, för att en bra kyssare är dålig i sängen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0