ANSVARSFULLA MÄNNISKOR ÄR TRÅKIGA.

Att vilja veta vart man ska ut en kväll, veta hur man kommer hem eller var man ska sova, det är tråkigt. Man är tråkig när man undrar hur fan man ska komma hem från landet klockan fyra på natten. På vintern!

Jag tror att alla växer ifrån det där med att vara så oplanerad som möjligt. Jag menar, som fjortis ville man supa, bli full och leta upp den snyggaste killen och kyssa under kvällen. Om någon jävlel kläckte ur sig Men hur ska vi komma hem? Då blev det fan inte bra. Man fick liksom inte ens fråga.

Och fortfarande, när jag ibland frågar, hur ska vi ta oss dit/hem? möts jag av: Men var inte så jävla tråkig Sanna, det löser sig! Ja. Visst. Det gör det ju. Typ 1 av 1000 gånger. Men jag tror nog vi är på nummer 569 nu. Så nej. Det löser sig inte.

Ja, jag är tråkig och vill veta vart man ska, hur man kommer dit och hur man kommer hem. Såklart kan det ändras men jag vill ha en utgångspunkt. Jag är så jävla jävla tråkig. Ful också. Alla tråkiga människor är ju liksom fula. Det fick man fan lära dig i sjuan.

Samhället är sjukt & människor beter sig för jävla illa. Hela tiden.

Kommentarer
Postat av: johannis

förutom du & jag. vi beter oss bra. ja. hihi puss!

2010-03-09 @ 22:22:11
URL: http://whenwegrowup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0